loading...
زندگی نامه ی ائمه اطهار
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط manya2 در تاریخ 1393/04/13 و 0:28 دقیقه ارسال شده است


گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره/اگه پژمرده باشی گلدونت برات میمیره/گل من بگو که اونجا دل تو برام میگیره/گل من نگو شکستی گلدونت عزا میگیره.

این نظر توسط manya2 در تاریخ 1393/03/18 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

وقتی خـــــدا می خواست تو را بسازد،
چه حـــــال خوشی داشت،
چه حوصــله ای !
این مـوهــا، این چشم هــا ....
من همه اینها را دوست دارم ....

این نظر توسط manya2 در تاریخ 1393/03/18 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

و به انان كه در هجران و انتظار روزگار گزراندند بفهمن كه مرگ در تنهايي و قريب ي بسيار ناگوار تر و تلخ
تر از انتظار بي انجام است.

این نظر توسط man در تاریخ 1393/03/18 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

nice
پاسخ : عزیزم شما لطف داری ممنونم ازت میخوام دوباره سر بزنی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت می خواهد کاری انجام دهد در حد تیم ملی ما در انتظار ان هستیم تا این جهانی شدن را ببینیم ما میخواهیم امامان را زنده ی درونی در قلب های شما کنیم و دینی که بر دوش ماست ادا کنیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما واقعا از طراحی قالب وبلاگ ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 4,283
  • کدهای اختصاصی

    کد آمارگیر

    رنک الکسا

    ابزار رایگان وبلاگ

    لوگوی حمایتی حضرت مهدیابزار مذهبی وبلاگ


    متحرک کردن عنوان وب